شیشومیاااا هیشت هیشت شیشومیاااا هیشت هیشت
درباره ما


برای دیدن موضوعات مختلف لطفا از سمت چپ وبلاگ مطلب دل خواهتون و انتخاب کنید . ما اولین و آخرین سری کلاس شیشمی ها هستیم ....(البته فکر کنم)

پیوند روزانه

مهرداد - یه شیشمی
دختر ستاره ای
بانک سوالات امتحانی ابتدایی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


شیشومیاااا هیشت هیشت

سری اول نظام جدید (تنها برای یک سال)
مریضی من :
موضوع: <-PostCategory->

سلام به دوستان عزیز

حتما با خودتون فکر میکنید چرا عنوان این مطلب مریضی منه !!مگه نه؟

این که اشکالی نداره الان براتون میگم.

داستان از این قرار بود که من 1شنبه سرما خوردم.

بعد هم که سرما خوردم مدرسه نرفتم و تو خونه یا پای فیسبوک بودم یا وبلاگ

خلاصه که هی حالم بدتر شد 

مامانم به بابام گفت که منو امروز ببره دکتر ولی من گفتم نه من خوبم و نرفتم دکتر.

بعد شب از گلو درد خواب آروم نداشتم و داشتم میمردم (بگین خدا نکنه)

بله جونم براتون بگه فردا صبحش یعنی 2شنبه که شد دیگه خیلی داشتم میمردم(بگین خیلی خدا نکنه ) 

واسه همینم 2شنبه هم نرفتم مدرسه

وووووو سه شنبه هم نرفتم

که رفتم دکتر و دکتر گفت لوزه هات متورم شده نباید چیزای ترش بخوری.

و هییین 2 تا آمپولم بهم اد گفت اینارو رعایت کنی خوب میشی.

منم که دماغم گرفته بود و نمی تونستم درست با آقای دکتر حرف بزنم

منظورم از گرفتن دماغم اینه که حرف نون رو دال میگفتم و حرف میم رو هم دال میگفتم.

برا همین وقتی به دکتر می خواستم بگم نه میگفتم ده

مامانمم منو مسخره می کرد.هاهاهاهاهاهاهاااااا

البته 4 شنبه هم نرفتماااااا

4شنبه دومین آمپولو زدم تو اوووووون هوای بااارونی .آخی تمومید

به مامانم گفتم مامان من الان از 1 شنبه نرفتم مدرسه معلمم سرمو میذاره رو سینم

گفت خوب حالت بد بود

گفتم آره خوب .

ولی خودمونیماچه حالی داداین چندروزبه غیرازدقایقی که آمپول زدم بادقایقی که باید بخورشلغم میدادمو شلغم میخوردم.

همش دیگه خوب بود.

الانم 5شنبسووو شنبه هم امتحان علوم دارم

من میرم که بخونم سرتونم درد اووردمااا ببخشید

قربون شما



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :ملینا ^_^ | لينک ثابت |پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,|



موضوعات
خاطره ها درس ها تعلیمات اجتماعی ریاضی فارسی علوم تفکر و پژوهش جالب انگیز عکس ها

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شیشومیاااا هیشت هیشت و آدرس shishomia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

اسفند 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391


نویسنده وبلاگ :

ملینا ^_^

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 11919
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com